23:38
אני לא יכול בהצטיינות בקונדום, איך להשיג אורגזמה?

סופיה - זהו השלב הסופי באדם אחרי סקס. זה קורה לעתים קרובות, כי הוא לא יכול בהצטיינות בקונדום, אם כי נראה כי השיא עומד לבוא. מוצר לטקס משמש כדי להגן מפני הריון לא רצוי ובטיחות אישית, כדי לא לחלות במחלות מין. כמה בחורים לא יודעים איך להשתמש קונדומים כראוי, ולכן לא אורגזמה יכולה לקבל. במיוחד כאשר הם פשוט להתחיל חיי מין, ואף אחד לא להראות איך ללבוש קונדום קונדום כראוי.

התוכן של המאמר

1 שגיאות אופייניות בעת שימוש בקונדום 2 מה לעשות כדי לסיים בקונדום

שגיאות אופייניות בעת שימוש condomiii

אחסון שגוי. לעתים קרובות, גברים לובשים איתם לאטקס אמצעי מניעה בקערה או בכיס בגדים, לעזוב את תא הכפפות אוטו. זה לא נכון. ובכן, כמובן, כאשר הבחור תמיד בקרב מוכנות, אבל קונדומים הם מפונקים בשל ירידה בטמפרטורה. הטוב מכולם חנות במקום חשוך בטמפרטורת החדר.

כמה גברים לשים על המוצר מיד לפני שפיכה, לחשוב שזה יגן עליו מפני הריון. למעשה לפני האורגזמה נבדלת על ידי preyaculation, שבו spermatozoa ממוקם גם. הם ne כל כך הרבה, אבל אם האישה היא פורה מאוד, התפיסה אינה רחוקה. כן, ו- B רגע של שיא של גבר הנאה עשוי פשוט לא להבחין ברגע של שפיכה. לכן וזה קורה לעתים קרובות כי לאחר זמן מסוים, להסתכל לתוך שתי פסים, הם אומרים "זה קרה".

לפני לשים על הקונדום, המאגר עבור זרע חייב להיות בזהירות מהדק עם שתי אצבעות לשחרר אוויר. אם זה לא לעשות, המוצר רק פרץ. בנוסף, זה בלתי אפשרי למתוח אותו לפני יישום. לכל חבילה יש הוראות מדויקות.

השתמש חומרי סיכה נוספים, במיוחד מבוסס על שמנים להרוס חומר המוצר. אם לא מספיק נקבה סיכה טבעית, אתה יכול להשתמש ברוק. זה, כמובן, היא לא האופציה הטובה ביותר, אבל לא פועל בית מרקחת עם מצב כזה. וזה עדיף לטפל מראש ולקנות חומר סיכה על סיליקון מבוסס.

יש מהירויות כאלה המגיעות לאורגזמה לפני נשים ולאחר מכן להמשיך יחסי מין בתקווה להביא אותה לשיא תַעֲנוּג. במקביל, הפעולה נמשכת באותו קונדום, אשר אל תעשה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. הזמנת יעילה יותר esquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

לאחר שפיכה, החבר פוחת לאט בגודל, בשל מוצר זה יכול בקלות להישאר בשלי הנרתיק, וגם הכל זרע ספירה בתוכו. מצב לא ברור. https://romantik69.co.il/

מה לעשות כדי לסיים בקונדום

אם אדם שובר שני קילומטרים בקלות, אז ב מסכת גז הוא מתחיל לחנוק ולבקש רחמים. אותו דבר קורה שימוש במוצרי לטקס. זה מקטין באופן משמעותי רגישות, אבל וכאן יש דרך החוצה. עכשיו יש מבחר עצום של מותגים שונים, אתה יכול לבחור הדק ביותר, אבל עמיד. נכון, המחיר הוא יקר יותר, אבל בטיחות היא מעל סך הכל.

שאלה נוספת היא בדיוק מה קונדום משמש. אם מ הריון לא רצוי, אז אישה מסוגלת להרות רק כמה ימים בחודש. לדעת ימים מדויקים של הביוץ, אתה יכול בדרך כלל לנטוש את המין, ובימים אחרים להתמכר בנוחות ללא קונדום וחשש מפני תפיסה.

אם "הלהקה גומי" נדרשת כדי לא לתפוס מחלה מין, יש צורך לבחור את הגודל המתאים עם חומר דק. כדי בהצטיינות בקונדום, לאפשר פנטזיה ולהציג כל תמונה ארוטית. וזה עדיף כדי למנוע חיבורים disorderly.

אם זה בלתי אפשרי להגיע לאורגזמה בקונדום, אם כן, האיש אינו מתרגש מספיק. אם השותף הוא חכם, היא גניחה אחת יוכלו להביא אותו לגמר.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את המעמד ותאסוף חברה יפה.

אתה יכול לעורר באופן עצמאי ראש חבר, כאשר הרגיש כי שפיכה כבר בדרך. באופן כללי, הכל תלוי מוֹחַ. אם אתה מדמיין את זה מין בלי "מסטיק" באמת מאמין בזה, ואז אורגזמה באה מהר מאוד.

כמה גברים לא יכולים בהצטיינות בקונדום וללא אותו בשל בעיות פסיכולוגיות. זה יכול להיות מתח, מדגיש עצבני ועוד. אם זה קרה מכוח כמה פעמים, אז מה לדאוג. אבל אם התמונה חוזרת, אז עדיף לפנות לאנדרולוג, ואז אתה יכול בפסיכולוג. יחידות של בחורים לא יכולים להגיע לאורגזמה מסיבה פשוטה - אין אהדה לשותף.

כאשר, במונחים של בריאות, הכל טוב ואהבה נוכחת אצל אנשים, ואדם עדיין לא יכול בהצטיינות בקונדום, אחד יכול להגיע לגמר בעזרת יד. המוצר לטקס הוא כל כך dulling את ההרגשה כי השותף לא יכול לקיים יחסי מין במשך מספר שעות, אשר מוביל לעייפות גברים ונשים. אם הקלוריות בילה ניתן לשחזר, אז איברי המין מגורדו מודאגים אז הרבה זמן. לאחר שהשותף קיבל אחד או כמה אורגזמות, היא יכולה להביא את המאמינים למציצה האחרונה או יד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

קונדום - תכונה אינטגרלית של החיים האינטימיים של מיליוני אנשים. היום, זו הדרך היחידה להגן מפני STD. אם יש לך יחסי מין עם שותף, שבמדינת הבריאות שלו לא בטוח, לא לרדוף מאחורי רגישות יתר וטבעיות של התהליך. הקפד להשתמש בקונדום. עם שימוש נכון, הוא לא ימנע את ההצטיינות - אתה אפילו לא מרגיש את זה. אבל תוכל למנוע זיהום עם פתולוגיות רציניות כאלה כמו זיבה, עגבת, הרפס, פפילומבירוס, HIV. כמה היית נרגש, זכור: בריאות - קודם כל!

Просмотров: 293 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar