01:32
11 שיטות יוצאת דופן להוסיף אש למין

לא בא בהנאה ושיטות הכשרון שלו. אם החלק האינטימי של היחסים החלו לרסק בצורה ניכרת, ופרד, שכן אנשים התרגלו להביע, גישה נוספת אינה תחושה "ואו!"הגיע הזמן ללכת למשהו, לשים את זה בעדינות, לשנות. נראה שזה הרבה יותר קל לגלם עם המדגם הבא של רעיונות ללילה חם באמת עם בדיקות. יתר על כן, לגלם אותם בחיים, באופן כללי, יהיה עבודה מיוחדת.

התוכן של המאמר

1 רשימה של צ 'יפס בניגוד Smartim

רשימה של Intimi בניגוד צ 'יפס

עקוב אחר השותף וליזום מין

ספונטניות - החבר הכי טוב לפחות איזה ניסיון. עצה זו תהיה שימושית במיוחד לזוגות שאהבה לתכנן כל טריפל: יום בשבוע, זמן, מקום ותנוחה. הגיע הזמן להתנתק מהשבץ הרגיל ולתת את רצון הרגשות.

לדוגמה, אתה יכול לתפוס שותף לבישול או בבוקר בנשמה על איך כולם יודעים את ניקוי השיניים. הצעה פתאומית עבור ליטוף אוראלי או מין מהיר בקאקסון בד לא יכול להיות חלושות כדי להעלות את שני השותפים e להביא חריף במין.

אני מופתע כמה יאז אומר כל הזמן, נשיקה נלהבת כאשר השותף צפוי פחות

פיצוץ בלתי צפוי הוא גדול, רטוב, נשיקה עמוקה - אפילו טוב יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת על מנסה להפתיע את השותף ביטוי בלתי צפוי של תשוקה איך אנחנו כל הזמן מדברים עם המקומות הלא הולמים ביותר עבור זה. בחירת ספר בחנות או לצפות בסרט. אתה רק צריך לשלוח רק את תשומת הלב של החצי השני על עצמו ואת התהליך יתחיל כאן.

את הנכיר, בנשיקות צרפתיות מזעזעות יש אלמנט של מתגרה.

ליישם את החלומות שלך בישראל הוא קל אם אתה אישה מענגת מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3200 יורו.

השותף יהיה ללא ספק כי אתה מקבל הביתה להישאר לבד. הרצון שלו ללחוץ עליך לפחות איזה סוג של חדר, משטח זול יהיה כמו בלתי נסבל מאוד חם.

לקשור את העיניים שלך לשותף

המשחק עם רשויות רגש הוא לא רק שיטה טובה לגוון מין, אלא גם בדיקת אמון טוב. להציע שותף במהלך מושב סקס, לבסוף, לקשור את העיניים שלי עם מטלית (למשל, עניבה או סאטן, כפי שאנו אקספרס, סרט). שוללת את עצמה מתוך 1 ממקורות מידע, אנו עוברים באופן אוטומטי לרגשות, כמו אנשים רבים חושבים, איברי רגשות אחרים. לעתים קרובות יותר עבור מבחן זה יש צורך לזרוק, אורגזמה סוער. מסקרן, לא?

סקס מתפטר מחוץ לחדר השינה

מעת לעת גם לעשות סקס חדה, אתה רק צריך ללכת מעבר למיטה הרגילה,

או אפילו מעבר לדירה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי זה לא קשה לשנות את המיקום למין. רק לדמיין שנייה כי אתה רעב חדש לפני סקס ילדים שאינם כל כך ביסודו "איפה", אבל באופן עקרוני - "איך" ו "כמה".

עבור בדיקות, סוף סוף, מתאים: השורות האחוריות באולם הקולנוע, נשענת על מושב הנהג במכונית, פיקניק רגוע במרחק מאנשים, אה עבור מרגלים וציוד חלקה של חנות בגדים.

חקור את כל האזורים הארוגניים

זה קורה כך שהוא נשכח איך אנשים חרגו, צעצועים נוספים ו fixtures מוקדם מאוד. הינכם מתבקשים לשים לב כי כדאי ללמוד את כל האזורים הרגישים במיוחד על חבר חבר. וזה באמת על כל האזורים.

כמעט כולם משתמשים בהנאה הזאת חודרת על החזה, הצוואר, הרגליים והאיברים. למעשה, מיקום, כמו אנשים נהגו להביע, אזורי ארוגני יכול להיות מאוד יוצא דופן ומצחיק. לדוגמה, כמעט כל החבר 'ה הם אוזניים רגישות מאוד חליפות. אזור ליידי מוסתרים - תחתית בטן.

השתמשו יותר בזרועותיך

את הפריט העבר זורם בצורה חלקה לתוך כלל חדש במין, אשר לא צריך להיות מוזנח. השתמש בידיים מיד עם חיכוכים. אתה באמת יכול להדגיש את העובדה שאתה יכול ללטף את השותף, לגרד דחיסה, הוכחה לא רק את הקול ואת התכונה הפנים, אלא גם עובר על ידי מגע. זה חל גם על ההנאה שלו. אין שום דבר משוגע בגירוי של הדגדגן או, למשל, פטמות במהלך החדירה.

ובסוד, כמעט כל הגברים שמחים עם תחושת כפות הידיים על הכתפיים או על עורפה במהלך יחסי מין. לא מיותר יהיה להדוף כמה מאיתנו כל הזמן אומר מניקור קטן. ערבוב, כפי שכולם אומרים, כאב קל עם, כמו אנשים נהגו להביע, הנאה חזקה - קוקטייל שחיטה.

טכני "מערבולת" עם סקס אוראלי

האם אתה מבין כי ראש הפין הוא אזור רגיש יותר על הגוף של גבר? באופן ספציפי, ולכן, זה צריך להיות משולם על תשומת לב מיוחדת במהלך, כמו שכולם אומרים, מין אוראלי. אנשים מעטים יודעים שזה סוף סוף עוסקת ליהנות השותף ביוזמה בעזרת הטכניקה של "מערבולת".

המהות של הטכניקה היא כי במהלך כמה מאיתנו אומר כל הזמן, סקס אוראלי צריך לשמור על הראש, סוף סוף, חבר, כפי שכולם יודעים, רטוב. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל גם בזמן של לסק, לנסות לעגן ראש עם שפה, קצת משוך את הלחיים לעשות לחץ.

מגע bdsm

זה, כמובן, לא אומר כי בשבילך כאן תצטרך לתאר כריסטיאן אפור שלו, כפי שכולם יודעים, חברה נאמן אנסטאיש סגנון. ואכן, ללכת דרך BDSM AZAM, שותק פריטים נעים יותר. ואולי אפילו לא צריך לומר כי ברשימה זו בהחלט ייפול: משחקים עם הגשת, מחייב, סטירה על ידי חלש או כף יד על הישבן, עונשים קלים, כמובן, סקס. צעצועים.

עבור השראה, להציע שותף להכיר סרטים פורנו בנושא זה, יחד תוכלו להדגיש את האפשרויות הראוי עבור bdsm ו pose.

הפתעה יכולות חדשות במין אוראלי

השיטה הטובה ביותר למין העונה - מאה אחוז לשנות את הפורמט. לעתים קרובות סקס אוראלי הוא רק preludes קל "אמיתי" סקס. למעשה, חדירה ופיו של הפה ניתן להבדיל בבטחה.

Dedote ערב אחד בלבד, כפי שכולם יודעים, סקס אוראלי והפתיע את השותף עם יכולות חדשות. לדוגמה, בפועל במינון הגרון העמוק ביותר או ליישר את העבודה עם הידיים והשפה. לשתות את הראש עם ספוגים, מיד מגרה את הקנה עם כפות הידיים, כפי שרובנו התרגלו לומר, clamping את הבסיס של החבר, אשר תלוי בבואו של אורגזמה.

לאגד שותף

הכותרת של המועצה כבר גורמת לירי בתחתית הבטן, לא? למען האמת, immobilization הוא אחד יותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, פטיש סקסי מועדף.

תארו לעצמכם תשוקות אישיות בישראל בקלות, אם אתה ילדה מדהימה מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2500 יורו.

אבל להיזהר בבחירת חומרים. לא לכל אחד סוד הוא העובדה כי האזיקים שלך מתאימים גם, כפי שכולם אומרים, חבל מיוחד מחנויות סקס. כולם יודעים כי אפשרות חסכונית - לקשור עניבה שותף או סרט.

מסכים למלא כל תשוקה

לחישה כבדה על האוזן מודיעה כי הערב הזה יכול לבצע לפחות איזה סוג של תשוקה - עדיף לפחות מתנה יום הולדת. אבל טוב יותר לספר לי על זה מראש, כי החצי השני יכול ללכת סוף סוף, ובמקום חם, קוק רובנו כל הזמן אומר, סקס הארדקור אתה מקבל את החשיבה הערבית.

לגוון סקס קל יותר מאשר זה נראה. די להפעיל על פנטזיה ולגרוף ערב חינם. לאחר הניסיון הראשון של הרעיון עצמו יתחילו להיוולד בראש. אבל, בזהירות, תענוגות אכן, כפי שרובנו רגילים לומר, הרבה! נערות ליווי במרכז

Просмотров: 146 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar