23:39
8 בנות סיפרו על סקס לאחר הפלה

אנשים עוברים על הביטוי "סקס לאחר הפלה" כ 2000 פעמים בחודש. אין כלל אחד לגבי כמה זמן יש צורך לחכות שוב כדי להיות מסוגל להיכנס ליחסי מין.

התוכן של המאמר

1 8 סיפורי נשים שלקחו הפלה

בדרך כלל, הרופאים נותנים המלצות לחולים שלהם על סמך ההיסטוריה המחלה שלהם. עם זאת, נשים רבות יש יותר שאלות מאשר תשובות. לדוגמה, יהיה יחסי מין לפגוע? תשנה תחושות במהלך יחסי מין?

מאמר זה יעזור לענות על כמה שאלות אלה, כמו גם להדגיש את העובדה כי אין רק בחירה נכונה - לעשות הפלה או לסרב לו.

* כמה שמות השתנו, והציטוטים נערכים ומופחתות לבהירות.

8 סיפורים של נשים שלקחו הפסקאות 8

סם, בן 29

לקחתי הפלה כשהייתי בן 26 כי רציתי לעשות את זה. נפגשתי עם צעיר, וכשהתגלה שאני בהיריון, הבנתי שזה לא מוכן להיות אם. זו היתה החלטה פשוטה, ואני מאוד גאה בהם.

בין הפלות לבין הרגע שבו קיבלתי סקס שוב, 3 או 4 חודשים עברו. חשבתי בפעם הראשונה אחרי הפלה צריכה להיות מיוחדת - לא אותו דבר כמו שחשבתי שאני צריך לאבד את הבתולים שלי.

עכשיו, כאשר למדתי יותר על "ההשלכות" של סקס, הבנתי שאני לא צריך איכשהו לתקן את הטעויות של העבר, ביישן להיות מינית. אני יכול פשוט להמשיך לעשות מה שעשיתי. עכשיו הבנתי שזה הניסיון שלי. הטעויות שלי. ואת הבחירה הנכונה שלי.

Elea, בן 25

למעשה, היה לי 3 הפלות. עשיתי את הפלה הראשונה שלי כשהייתי בן 17. באותו זמן למדתי בבית הספר המבוגר, והרגשתי לחץ עצום מהחבר שלי, שנטש אותי למין איתו. הרגשתי שאני לא צריך לעשות את זה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

פעם שכחתי את אמצעי אמצעי מניעה, נכנסתי להריון והחליט לעשות הפלה. אחרי הניתוח, כמעט מיד המשיך לקיים יחסי מין, כי פחדתי שהשותף שלי יזרוק אותי. לא חשבתי על עצמי. בראש שלי רק ישב מחשבה: "אני צריך לעשות את זה".

בפעם השנייה נכנסתי להריון כשהייתי בת 19. באותו זמן הייתי עסוק עם בחור אחר. לאחר ההליך שעשה כל חדירה של כואבת, המשכתי להתנהג באותו אופן בפעם הראשונה. אני באמת האמין כי החובה שלי היא ללמוד סקס רגיל עם השותף שלי.

ואז, כשהפכתי בן 23, עשיתי את ההפלה השלישית שלי. היה לי מערכת יחסים חזקה, בריאה, והשותף שלי היה באמת לאהוב ואף אכפתיות. דחתמתי את ההפלה הזאת יותר מאשר קודמות, ולכן היא דרשה לי הרבה יותר עלויות פיזיות. כתוצאה מכך, נתקלתי באובדן דם גדול, והייתי הרבה כואבת.

אבל מאז שהייתי מבוגרת יותר ובטוחה יותר, הצלחתי להקים גבולות עם בן זוגי. חיכינו כמה חודשים לפני שאהבה שוב, ונראה כי ביום X הוא היה עצבני אפילו יותר ממני.

קניה, 42

בפעם הראשונה עשיתי הפלה כשהייתי בת 19. למדתי בקולג 'ולא היה מוכן בכלל להיות אם. הייתי קצת מתבייש, אז ניסיתי להסתיר את המידע הזה מכל המידע הזה ולא חולק את החוויות שלי עם החוויות שלי. הבחור שבו התקצרתי אז היה במערכת יחסים עם חברה בבית הספר שלי והסתתר ממני.

בהמלצות של הרופא נאמר כי אתה צריך לחכות לפחות ארבעה שבועות לפני שתתחיל לקיים יחסי מין לאחר הפלה. אבל, למען האמת, אפילו לא רציתי. פחדתי מאוד לעבור את כל זה שוב. אז העדפתי להתמקד במבנה שלי.

לינדזי, בן 30

כשהייתי בן 23, פגשתי בחור שהיה נורא. ואני נכנסתי להריון ממנו. זה היה מתמשך, אבל תמיד ידעתי בדיוק מה הייתי עושה הפלה אם זה יקרה. אני פשוט לא האדם שיהיו לו ילדים.

כתוצאה מכך המשכתי חיים אינטימיים בערך שבועיים לאחר הפלה, שכנראה קרה קודם לכן.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה עכשיו לא צד אחד מוצק לעבוד.

הייתי במסיבה עם חבר שידע את כל חיי, ובשלב כלשהו חשבתי: "אתה יודע מה? לעזאזל עם כל זה. בואו פשוט להסיר את המכשול הזה ". באופן מוזר, כתוצאה מכך, שברנו את המיטה שלי.

אני בהחלט עצבני קצת יותר מהרגיל, ואז בודק אם קונדום הוא על המקום. ואף על פי שהיו מוגנים, קיבלתי את הלוח למחרת בבוקר, כי הייתי מודאג מאוד. אבל הייתי ממש טוב, כי זה עזר לי לחזור לעצמי ולזכור מה להיות משוחרר מינית - זה נורמלי.

קלסי, בן 32

היו לי שני הפלות, שניהם שותף אותו עם מי אנחנו עדיין ביחד. בפעם הראשונה שזה קרה כשהייתי בן 25. באותו זמן היינו מרחוק, וההפלה מקנחה אותנו רוב הכספים שלנו, כך שהיתה פעם לפני שראינו זה את זה שוב, שלא לדבר על סקס.

אני זוכרת איך זה פחד, אפילו לא אאנו לפני כחודש לאחר ההליך. כשאנחנו סוף סוף ראינו זה את זה שוב, אני זוכר כמה מפוחדים. ביקשתי ממנו לא למהר ולדבר איתי כל הזמן כדי לוודא שאני בסדר. ברגע שהתחלנו, הבנתי שהכל לא כל כך מפחיד.

ההפלה השנייה שלי התרחשה לאחרונה, מיד לאחר שותף האירוסין שלנו. כמו הפלה הראשונה, זה היה פתרון פשוט למדי. גם אם שנינו רוצים ילדים, רק החלטנו להתחתן, ועכשיו זה היה פשוט לא הזמן הנכון.

כאשר יש לי בהריון בפעם הראשונה, לא לקחתי אמצעי מניעה. אבל הפעם אני באמת מפחד. אנחנו כבר לא קיימים יחסי מין במשך שלושה חודשים אחרי ההפלה השנייה. אני חושב שהשותף שלי היו אותם פחדים כמו שאני.

סטפני, בן 33

עשיתי את הפלה הראשונה שלי כשהייתי בת 25. הריון היה בלתי צפוי, אבל החבר שלי עם החבר שלי (עכשיו בעלי) החליט לעזוב ילד. עם זאת, אולטרסאונד מתוכנן בתקופה של 8 שבועות הראו כי משהו לא בסדר עם הילד. עד מהרה למדנו לילד שלנו יש מחלה גנטית נדירה. מתמודד עם בחירה קשה, עדיין החלטנו להפריע להריון.

חיכינו כחודש עד שהדימום יפסיק, ואני אתחיל להרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, לפני שתהיה לך יחסי מין שוב. ההפלה השנייה שלי התרחשה הרבה יותר מאוחר - לפני קצת יותר מחודש. יש לנו שני ילדים עם בעלי, אנחנו משלמים כמה חובות ובפעם הראשונה הרבה זמן אנחנו מרגישים לא בגובה. ילד אחר פשוט לא נכנס לתוכניות שלנו.

אף על פי כן, הופתעתי מאוד כמה מהר רציתי לקיים יחסי מין. הייתי מוכן לכמה ימים לאחר ההליך. אני חושב שזה היה איך הצורך שלי להיות ליד בעלי, להרגיש את תמיכתו ברגע זה.

קייל, בן 24

עשיתי הפלה כשהייתי בן 19, ואחר כך עוד אחד כשהפכתי 21.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו לנחש לא מדויק כי ליווי - כל זה משהו, כברירת מחדל, מה, מה להשתיק אותו. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

והאחר והשני היו מאותו שותף שאיתו אני עכשיו. בפעם הראשונה, אני זוכר כמה עצבני כי קיבלתי יחסי מין שוב. אנשי מקצוע במרפאה, שבה פניתי, אמר לי לחכות כמה שבועות לפני שהצטרף לקשר אינטימי, ואני יודע שלא חיכינו זמן רב.

פחדתי, ואני פשוט לא דמיינתי איך זה ייראה. אני באמת הולכת דם? משהו היה צריך להשתבש? אם הכל ילך בצורה חלקה או משהו יקרה? כל השאלות האלה כל הזמן ספינינג בראש שלי. אבל כל זה הסתיים יותר מאשר בהצלחה.

כמה שנים לאחר מכן עשיתי את ההפלה השנייה שלי. ואז נולד רק הילד הראשון, באותו זמן הוא היה רק ​​בן ארבעה חודשים. ואת השותף שלי עם השותף שלי לדעת כי עם לידתו של ילד אחר עומד. מאז שכבר עברנו את זה קודם, אנחנו לא מסתכלים מדי כמה זמן יש לזה יחסי מין שוב. ידענו שהכל יהיה בסדר.

Aziza, 38 שנים

הייתי בן 33 כאשר לקחתי הפלה. עבדתי בלי סופי שבוע בקושי קצוות נפגשים. היה לי מערכת יחסים ממרחק. אחרי ביקור נוסף במאהב, ראיתי שתי פסים במבחן.

החלטתי לקחת לוח למחרת בבוקר. מאז גרנו בשתי ערים שונות לחלוטין, בפעם הבאה היינו קרובים במהלך הביקור שלי. זה קרה בשבוע הבא לאחר הליך הפרעה הריון.

היינו צריכים לחכות לפחות כמה שבועות כדי לצאת שוב באותה מיטה. אבל אני רק זוכר שחוויתי רצון פרוע לעשות איתו, כי ידעתי שיש הפרדה ארוכה קדימה.

Просмотров: 351 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar