23:42
איך אלכוהול משפיע על סקס או שזה היה עם כל אחד

"איפה אני ומי אני קרוב?"- אלה מחשבותיו של האדם השבור, התעוררתי במיטה עם זר או זר במקום לא מוכר. צריך להיות כנים איתך - זה קרה לפחות פעם אחת. אולי לא ככה "השיקה", אבל מקרה יחסי מין לא מתוכננים נורמלי ליום שלנו. אז, כאזור אלכוהול משפיע על סקס? כמה איכותי יכול להיות מרופך מסוגל להשתלט עם משקאות אלכוהול, ומה מינון מותר של אלוהי נטר לאיכות גבוהה?

התוכן של המאמר

1 גורם למין על ראש שיכור 2 האם איכות סובלת?

גורם למין על ראש שיכור

קיים מספר עצום של דעות קדומות אנושיות, קומפלקסים וזנים חוסר ביטחון.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל קל אם אתה מודל יפה מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3200 $.

עם כל אותם בהצלחה לאפשר לך להתמודד עם כמה משקפיים יין נוצץ, או משהו חזק יותר.

כּוֹהֶל מגלה את כל הקלפים, לפעמים חשיפת לא את הצדדים הטובים ביותר של אדם. זֶה חששות מיטה. קודם כל, זה שווה לקבוע מדוע אנשים שותים ואיך אלכוהול משפיע על סקס?

ראשון - כמה אנשים לא מהווים קרבה מינית מבלי לאמץ אלכוהוליסט מַשׁקָאוֹת. אולי בגלל הפחד מול המין השני. משהו כמו: "א פתאום בר מזל? אני מקבל שאין לעמוד בפניו (שאין לעמוד בפניו) ". במילים אחרות עם אלכוהול "האנטר" מוצא את אותו הקורבן.

שְׁנִיָה - תחת פעולה של אלכוהול, אנשים להיות משוחררים יותר ומסוגלים כל מיני ניסויים מיניים. זוהי אפשרות טובה ללמוד חבר חבר קרוב יותר. כמה אנשים outgrade רגשות, ומגע מוכר שותף לגרום עירור הרבה יותר גדול הרצון של סקס נלהב. אם ליטוף אוראלי מעולם לא הגיע, ואז כוס שמפניה תפתור את זה שאלה ללא מילים מיותרות. במקביל, אדם יהיה מתמשך ומדולל כמו אף פעם לא מנסה לספק את השותף שלך בכל דרך.

אבל כדאי לזכור כי על נשים בודדות וגברים אלכוהול משפיע בהחלט הָהֵן. לכן, במקום בליייס, אתה יכול לתת משלך שינה מתוקה חזקה. למה לא, גם סוג של הנאה!

שְׁלִישִׁי - אנשים פשוט שותים תמיד. מכוח תלות או הרגל.

אם איכות סובלת?2

מישהו יגיד כי קצת אלכוהול לא כואב, ועל מישהו, יחסי מין יהיה מסתיימת מסודרים. הגוף האנושי הוא גם בלתי צפוי, כמו נקבה. תחת השפעת אלכוהול, ניתן לראות את הזקפה חלשה או לא יציבה, תנועות יהיו מגושמות ולא קצובות. ישר לומר - המאהב לא יהיה בגובה. זה חל גם על נשים, את הסבירות כי לא יהיה חומר סיכה טבעי ואת הגברת לא יוכלו לעורר מספיק גבוה. דירות דיסקרטיות בצפון

סוציה כזו אינה מספקת הנאה. אבל, ככלל, אנשים יודעים את הגוף שלהם וכיצד הוא מגיב אלכוהול. לכן, סירוב של ילדה שמפניה או יין יכול להיות מבוטל למדי על ידי אי רצון שלה לקלקל ערב רומנטי.

רופאים ממליצים לא להתעלל משקאות אלכוהוליים לפני הכניסה קרבה מינית, כי הם dulp את הרגשות והתחושות. יתר על כן, לקחת אלכוהול לא יכול להיות כמו אנשים שגורמים לתוקפנות.

יש סיבה נוספת לנטוש את הקערה של המשקה האהוב עליך הוא מורת רוח של שלך בת זוג. ריח של שיכור ערב הוויסקי אינו מסוגל לטבוע או ללעוס מסטיק ולא משחת שיניים יחד עם שטיפה.

בישראל אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים את זה, בתורו, Esquiten לא היה יותר מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

לעתים קרובות נשים מסרבים ממין עם בן זוגה כי הם רואים בעצמם פוגעים לתקשר עם אדם שיכור.

אֵיכוּתִי סקס יכול רק לתת אדם מפוכח לחלוטין. אבל, כוס יין יבש לא יכול לשנות את מבנה החשיבה או להשפיע על תיאום התנועות. בְּ זוהי ההסתברות של יחסי מין רוויים ומשוחררים יותר אפשרי. בהמלצות "איך לארגן ערב רומנטי" בהכרח יש כוס יין טוב.

עסק כי אלכוהול קל משחרר את הרגשות של אנשים ומעשים כמו סוג, אפרודיזיאק על הגוף של נשים וגברים. מינון קטן, כ -50 ML הוא מסוגל לשפר את התחושות להחמיר את כל קצות העצבים. זה לוקח את אופקים חדשים. הנה דוגמאות כמו אלכוהול משפיע על מין:

שותפים יכולים לנסות כיבוש סקס בתנוחות חדשות עבורם; לעשות סקס אוראלי או אנאלי קל יותר כאשר ההתרגשות נמצאת בשיא; אדם הופך להיות בטוח יותר לַטפָנִי; האישה לא תהיה ביישנית CLAP, ומאפשר לך לגעת לאזורים אסורים בעבר; אחרי מין פרנק, שותפים טובים יותר לזהות אחד את השני וכל זמן שלאחר מכן לא דורשים נוספים ממריץ בצורה של כוסות יין.

אבל, המקשים צריך להיות זהיר. להגדיל את כמות האלכוהול הנצרך מאיים על היעדר זקפה וירידה בעירור.

שִׁיטָתִי השימוש במשקאות חמים עלול לגרום ממכר, ובגמר סיכום, אישה או אדם לא יוכלו לקיים יחסי מין בלי קודם השתמש באלכוהול.

Просмотров: 146 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar