02:20
איך לעשות אוננות עיסוק האהוב במערכות יחסים

רוב האנשים משוכנעים שהם יכולים לעשות כמו אוננות רק כאשר הם לבד או במרחק גדול מ שותף משלו. זו תצוגת עולם חמוצה ולא נכונה. אוננות יכול לשחק תפקיד משמעותי עבור מערכות יחסים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי סיפור אינטימי שלא יתואר זוג משותף מקולורדו אלישה וסיימון ברנס. הם מעדיפים מדריך גירוי אפילו יותר מאשר סקס רגיל. שים לב כי?

התוכן של המאמר

"הוא שלט אוננות שלי" 2 חופש אוננות ... אבל עם כמה כללים

"הוא שלט אוננות שלי" אני

אלישה אמרה שהם וסיימון נפגשו אינטרנט. באותו זמן, הם סוף סוף משותף 2450 ק"מ.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו נוף שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו פגום, שניתן לשתוק עובדה זו. עכשיו אנשים מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

הם התחילו לדבר בקרוב כדי לדבר פרנק נושאים, עליהם, איך להתבטא, פנטזיות מוגנות ופטיש. "אני, זה הפך, תרמתי את סיימון להיות שותף דומיננטי בגישה שלנו. כן, מרחוק זה גם אולי".

"Cogdo אתה נמצא במערכות יחסים במרחק אתה צריך גישה יצירתית לכל דבר הקשור למערכות יחסים אלה, במיוחד סקס יש חלקים. כשדיברנו בטלפון, נוכל לאוננות, ו מצא את כל הרגשות שלנו. לעתים קרובות סיימון הכריח אותי להדליק ויברטור, אמרתי איך לזוז. זה משהו "- שיתף את שלו חשף אלישה.

היא אמרה שהיא אפילו יכולה לקבל אורגזמה רק באישור סיימון. מעת לעת הוא כמעט הביא אותו לנקודת הרתיחה, אבל פנימה הרגע האחראי ביותר מותר לחוות את העונג של אוננות. הַחוּצָה תלוי באיזה משחק הם שיחקו, רק סיימון החליט איך הם היו לפתח פעולה.

כאשר אנשים אלה, ככלל, נפגשו, הם לא ממהרו לעסוק במין קלאסי. סקס חודר נראה ברור. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי מה שהם אהב להעביר ידיד אורגזמה בעזרת מורכבות השכיחות, כפיפות ואוננות. "בדרך כלל, במהלך המין שלנו, הוא אומר לי שאני אוננות לעצמך או על ידו נותן הוראות מדויקות. איך זה לא היה מוזר, אבל אתה מבין שזה יכול נראה כאילו אתה קצת יהיר ו רודני, אבל למעשה סיימון מבקש לעשות הכל כדי לספק לי הנאה. זה כמה באים לידי ביטוי, זה שווה "- אומר אלישה.

"אנחנו אף פעם לא לוותר על הכללים הבסיסיים ביותר שלנו: הגשת בוודאי ואורגזמה ניתן להשיג בהחלט על ידי אישור. אולי אני יכול אפילו להתרחק מן המוח מ overlexcitation, אני יכול נוטים לאפשר לי לקבל הנאה. כמובן, כולנו יודעים היטב שהוא לא מסכים כל הזמן לתת לי את זה כשאני שואל על זה.

אבל כשאני כמעט במחלקה, והוא מוכן להתעלף מ overlexcitation, זה מאפשר לי, בסופו של דבר, בהצטיינות, וזה הדבר הטוב ביותר שיכול להיות רגיל להביע, אני במקרה לי.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי כדי להזמין אסקמנטל, אשר יקצה את המיקום יהיה לאסוף חברה יפה.

סקס כזה סוף סוף נותן לי יותר הנאה מאשר חדירה נרתיקית, אם כי כאן, באופן כללי, אין כאן בעיות, "הודה אישה.

חופש אוננות ... אבל עם כמה כללים_8230

אחרי כמה חודשים, אחרי זוג, בסופו של דבר, התחיל לחיות יחד, אבל סיימון על דרמטי של הגורל צריך, בסופו של דבר, ללכת לטיול העסקי הארוך, אלישה ראה תופעה מוזרה ביותר שהיא לא אוהבת סיוט. הם כבר לא אוננו זה מול זה. רק לבד. נערות ליווי בהרצליה

האשה היתה חייבת לעשות בדחיפות משהו, כי שליטה על אורגזמותיה גרמה לסיימון, ואפילו "בשקט" היא לא יכלה ליהנות מהפעולה בלעדיו. ייתכן כי למרבה המזל, אדם הסכים לחדש אוננות הדדית עם תנאי אחד - היא תדווח לו על כל הרגשות והפעולות.

זה לא נראה כמו כלל קפדני, אבל תחילה היא היה קשה לקרוס. אנשים מעטים יודעים מה היא צריכה להגיב כמעט תנועתו של כולם ורגשות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שהוא אומר לה כאשר רק לקבל את ויברטור או הסר את היד שלך כדי לעצור גירוי. ואז אלישה בוודאי בוודאי להודיע ​​כי היא מרגישה. נכון, אישה התרגלה לאוננות נוכחותו של בחור - הרגלים ישנים מתים בקושי.

Просмотров: 411 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar