16:31
איך להפתיע גבר במיטה? 10 LIFEHAS עבור כל בחורה

כאשר רק התחלת הפגישה, התשוקה מוכנה לשפוך מעל הקצה, והכל עובר בפני עצמו. אני רוצה שזה יהיה כל כך.

התוכן של המאמר

1 10 דרכים להפתיע גבר במיטה

אבל שום דבר לא נמשך לנצח. רגשות בהדרגה הופכים רגועים יותר, והרצון לשנות את הכרית ולישון. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

אבל הקרבה היא היבט חשוב מאוד של מערכות יחסים. לכן, הם לא יכולים להיות מוזנחים אם אני לא רוצה גבר להתחיל לצפות איפה הדשא הוא ירוק יותר.

10 דרכים להפתיע גבר בשיטה

תמיד להישאר עבור השותף שלך הטוב ביותר, האלה, ואת הרצוי ביותר, לפעמים שווה את המאמצים.

החיות הבאות מסוגלות לעזור לך להיות מי שלא ירצה ללכת, אבל לטוס הביתה.

אל תסתיר את הרצון שלך.

לא רק נשים כאלה כשהם מושגים ומקליקים.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 $.

גברים גם חווים רגשות נעימים על זה. לעשות את זה רמזים חד משמעיים: סטירה על האפיפיור, לעשות מחמאה על המיניות שלו, popping popping הפוך מתחת לשולחן.

מחוות כאלה מסוגלים לעזור לפנטזיה לשחק ולהגדיר את המין.

גברים אוהבים נשים יוזמות. אם אתה פתאום למשוך אותו לעצמך במסדרון, אתה תרים בחדר האמבטיה, או לעורר סקס על אדן החלון מטבח, אז זה רק להחיות את הקשר שלך;

לעשות עיסוי ארוטי.

תן את האהוב שלך להירגע ולהתכוון כדי דרך רומנטית עם המשך נוסף.

אתה לא צריך להיות מעסה מקצועי. המטרה שלך היא לעורר, תענוג לעכב את התשוקה. כדי ליצור אווירה רומנטית יותר, אתה יכול לבשל ארוחת ערב טעימה ולשתות קצת יין. ואל תשכח שמן עיסוי;

הַזהָבָה.

זהו חדר כושר אינטימי לשרירים. עם נסיעה מספקת, הנרתיק הופך כבר, ואת היכולת לשלוט על השרירים הפנימיים עולה לפעמים.

אפשרויות תרגיל. הראשון: שרירי הנרתיק לאט ולתקן אותם במצב זה במשך 3-4 דקות. להירגע למשך זמן דומה. תרגיל הרכבת 10-15 פעמים.

אפשרות שנייה: דרך. אבל לא כל כך, כך שהכלים נופלים על הפנים, וקצת. לעשות כ -30 גדר כזו.

שלישית: במשך 5 דקות, היא מתאמת במהירות ומרגיעה השרירים.

סחיטה בתוך חבר ולהתאים את עומק החדירה, תוכלו לתת גבר תענוג. אחרי הכל, לא כל אישה יכולה להתפאר מיומנויות מעניין וכי שימושי;

סלאש תנוחות חדשות.

אתה יכול לבחור תנוחה ברורה שבה אתה תרגיש הכי רגוע. וטומנו לוחשת לגבר שלה על הרצון שלה.

אתה יכול להמציא יציבה משלך או לבחור מתוך מגוון של זמין. מעורר שיחה על סקס, כדאי ללמוד אחד את השני ועשוי להתרגש.

אם אתה יודע בדיוק כי זה לא מפחד תנוחות לא סטנדרטיות, ולאחר מכן בחנות סקס אתה יכול לקנות קוביות משחק על איזה מקומות תנוחות נכתבים;

סקס אוראלי.

רק איש מת לא אוהב ליטוף באיכות גבוהה אוראלי. אז אתה יכול לגוון את התהליך הזה קצת. לדוגמה, עם מים מוגזים, תה חם או מנטה ממתקים. ההבדל הטמפרטורה ובועות מסוגלים לעורר ולנהוג ממש מטורף.

אתה יכול לראות טכניקות מעניינות של מציצה, אשר מספיק גישה חופשית. אבל אתה לא צריך מיד לעשות שחקנית של סרטים למבוגרים ולטפס על חבר בקיבה. זה, כמובן, הוא נחמד מאוד, אבל דורש הכנה ארוכה;

משחקי תפקידים.

מסיבה כלשהי, יש סטריאוטיפ המתאימה לתפקידים אחרים ומגוון חליפות מתאימות רק לזוגות בוגרת. ומערער רק גברים שאין להם עוד קמים.

זה לא נכון. אם אתה בא לכל גלגול נשמות מיטה עם המוח, אתה יכול לפתוח שותף מצד שני. ואין צורך לקנות תלבושת שלמה של אחות או פיות. סינר על גוף עירום לפעמים מספיק.

משחק תפקידים - זוהי תרחיש מחושב אופציונלי. לאפשר אלתור לצאת. לדוגמה, אם האיש שלך נוטה לציית, אז אתה יכול לשחק את הבוס הקפדני ואת העובד הנאשם. להפעיל את הדמיון;

פשתן סקסי.

זה נראה trite, אבל ערכות שקוף מעניין מעולם לא היה השפעה רעה על גברים פנטזיה.

סיבה מיוחדת לצייר, לא צריך. אתה יכול להוכיח להגדיר את הקשר האהוב עליך יפה בכל עת. גברים בהחלט יהיה רצון לראות אילו תחתונים.

קלאסי להגדיר יכול להיות מוחלף על ידי מפתה peignoire. ואל תשכח גרביים - נושא זה של ארון ארוטי לעולם לא ייצא מתוך אופנה;

צעצועים למבוגרים.

באמת מדהים כמה מכשירים קיימים כדי להיות נדחק על ידי אדם במיטה.

אם בשני שניהם יהיה הניסיון הראשון, אתה לא צריך להגזים עם פקקים אנאלי, bumps, חרירי עבור חבר ויברטורים. התחל עם קטן. לדוגמה, השתמש סיכה כדי להאריך את יחסי המין או שיפור רגישות חברה.

לבדוק את החידוש בעצמך, לחתוך את כרטיס טראמפ שלך ברגע הנכון. אתה יכול לבקר את חנות המין ויחד.

לספק את המטרות שלך בישראל קל כאשר אתה נערה מדהימה מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 יורו.

גם אם אתה לא קונה שום דבר, אתה יכול לדון הפנטזיות שלך ולשתף את ההופעות שלך;

שינוי הנוף.

אתה בוודאי להפתיע את השותף שלך, אם אתה מציע למין אחרים, בנוסף לבית, מקום.

בשביל זה, זה יהיה טוב למספר, ירו, במלון. החדרים לצחוק ישנם תמיד יש אווירה אווירה. אמבטיה או ג'קוזי בחדר האמצעי, חזק בר מדפים, שולחנות בר קיימא - כל זה מסוגל פנטזיה.

ואם אתה לא מדבר על תוכניות מראש ולזרוק את הכתובת, ולאחר מכן להיפגש בשמלה יפה או תחתונים, אז האיש בהחלט יהיה מרוצה מאוד.

מקומות ציבוריים לרחמים שלהם לבחור לא רצוי. עוברים ושבים אקראיים יזועמו, ואפילו יש הזדמנות לרצות לתחנת משטרה באשמות של הפרת ציבור;

אשפה שגרתית.

כמה זוגות שחיים יחד הם לוח זמנים, לפיו יש להם יחסי מין. ישנם מקרים כאשר ימים מסוימים או שעונים מוגדרים לקרבה. ככלל, הלילה הזה ועדיף ביום חופש.

להפתיע את האיש האהוב שלך, לשים את היוזמה בבוקר, שואל את מצב הרוח במשך כל היום. או סקיצה לעברו מיד אחרי העבודה, וכל שאר השיחות והדברים - אז.

אתה יכול להתחיל יום ראשון בבוקר מארוחת בוקר למיטה, מעוגנת עם מציצה ממריצה, אשר יהיה מלווה באימוץ מעניין.

אם אתה נדהם להדהים בערב, ואז להשאיר אור עמום בחדר. הוסף כמה רומנטיקה להגדרה. יותר זמן שילם פרלודים, עובר את כל הנקודות הארוגניות של האיש שלך, לאלץ את התשוקה כל חזק יותר בו.

כל אדם אוהב משהו. ורק אתה יודע שהוא יכול לאהוב את זה, אבל אל תפחד לדבר עם שותף וניסוי.

ואז אתה תמיד תישאר בשבילו הכי רצוי ומלא כפוף לנפשו ולגוף.

Просмотров: 601 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar