22:29
אורחים בעיה ברים רצועות וכיצד להילחם

חשפנות יש לקיים אינטראקציה ישירות עם האורחים של המוסד, די מקרוב. בנות לא רק לבצע על הבמה, אלא גם לבלות עם לקוחות העובדים על הצריכה והריקודים. למרבה הצער, לא כל הגברים מאופיינים על ידי נימוסים טובים והתנהגות טקטית. ישנם נציגים של מין חזק, אשר באופן ספציפי, או מי לא חושד, מתנהגים פשוט מגעיל ופשוט להסיר חשפנית מעצמו עם מעשיו. במאמר, שקול כיצד להתנהג עם לקוחות בעייתיים.

בא במראה לא הולם

כמה גברים מעדיפים ליפול לתוך בר רצועה מיד לאחר יום עבודה קשה או אימון. במקביל, הבגדים שלהם לא נבדלים על ידי הרעננות הראשונה, ואת הריח הרע מגיע מהגוף. אם הנערה צריכה לרקוד את הבחור הזה, אז היא מסכנת את כתם התלבושת ובאותו זמן יהיה ספוג כמו גבר מזיע יוצא, אשר יהיה להפחיד מן האורחים האחרים.

אבל, למרבה הצער, הלקוח יש לקוח וזה יצטרך לשרת אותו, במיוחד אם אין קוד שמלה במועדון רצועת. במקרה זה, זה שווה לבחור טקטיקות כאלה ריקוד להישאר מן האורח במרחק המקסימלי. לדוגמה, לארגן מופע על ספה או מיטה בחדר סמנכ"ל, והוא יבקש זוג מטרים ממך על כיסא או כיסא.

שמאלה לתה ... קצת

ללכת לתוך רצועת ברים כאלה ג 'וקר כפפות כי הם נחשבים מצחיקים להחמיץ את חשפנית של דברים קטנים קשיים כדי לראות איך היא אוספת פרוטה. עם זאת, לא רקדנית כבוד עצמי צריך לעשות את זה. לקוחות כאלה ברים רצועה אינם מרוצים, בנוסף, מעשה כזה מגזרי מהאורח נחשב למוזיאון.

יש לך את מלוא הזכות להודיע ​​לממשל או להגנה על מה שעשה אדם, ויש לבקש ממך לעזוב את המוסד או לגרום להתנצל רשמית על הילדה. זה יהיה גם נחמד לכפות שובב כדי להסיר אגורה מהבמה, שכן הרקדנים יכולים להחליק על מטבעות מפוזרים וליפול. עם זאת, זה רק לרכוב על סורגים ברצועת החוץ, שם הם באמת לכבד את המקצוע של חשפנות.

אם במוסד שבו אתה עובד, הלקוח הוא תמיד צודק תקף, ואז פשוט להתעלם זה שטר טיפש מן הצד האורחים. נערות ליווי בקריות

קיפל את רגליו על הסצינה

הסצינה היא השטח של הרקדן. לאף אחד אין זכות לחסן את הקדוש. לגבי כלל זה עבור כל מועדוני רצועת מדיניות קפדנית. אם קצת אורח ב רשרוש של רגשות מחליט לטפס לתוך הנערה על הבמה, אז הביטחון יהיה במהירות מגניב את הלהט שלו וחוזר למקום.

עם זאת, יש מסגרות אשר לנהל תוך צפייה כדי לקפל את הרגליים על הבמה, הם אומרים כל כך נוח יותר. החשפנית יש את מלוא הזכות לדרוש אדם לשבת בדרך כלל. וזה שווה לעשות את זה בהתמדה. ראשית, זה, לפחות, מכוער ולא מכובד אל הנערה. שנית, הרקדן יכול להיתקל ולפצע את עצמו.

תמונות או יורה מספר על וידאו

זה אסור בהחלט לעשות בכל פס רצועת. נאומים - נכס זה של המוסד. עבור קבוצות עם יפהפיות חשופות יש צורך לשלם, ולכן הוא אינו מסוגל להקליט ריקוד על וידאו אפילו לצפייה פרטית.

האם זה אפשרי מצלמת אינטרנט... תכונות של עבודה...

חשפנית יש זכות מלאה להרים את הטלפון מהאורח ולתת אותו למנהל או להתייחס להגנה. אל תפחד לעשות זאת. אם הוא מסיר אותך ללא אישור, ואפילו במהלך העבודה הוא הפרה של זכויות אישיות וגבולות אתיים. זה לא צריך להיות nununished.

יושב מן הסצינה, אבל קצה לא עוזב

במועדוני רצועות רבים, יש כלל כי קצה נדרש עבור כל האורחים. במפעלים מסוימים, התה חייב להשאיר רק את האנשים שישבים ישירות בסצינה.

אם הלקוח לקח מקום עם סקירה הטובה ביותר, אבל באותו זמן זה לא ממהר לקבל ארנק, אז אתה צריך להזכיר לו את הכללים של בר רצועה. אחרת, יש לך זכות מוחלטת להודיע ​​על ההגנה כי בית החולים הוא מקפיא. לא מתחרט בחורים כאלה. טיפים הם הרווחים שלך, ואם אתה מאפשר לאורחים לצפות ריקוד בחינם, אז אתה ועמיתיך יישארו ללא כסף.

מקלות

ישנם אורחים שהם רוקדים מרשימים כל כך, אשר מתאהבים חשפנית ממבט ראשון. עם גברים תוספת כאלה, זה מאוד קשה, אבל תמיד יש דרך החוצה. אם הלקוח מתמיד דורש את המספר שלך או שואל את השם האמיתי, אתה תמיד יכול להטריד איתו, אומר בשקר. עם זאת, ההזדמנות היא שהוא יהיה מיד להתקשר או מתחיל לחפש אותך על רשתות חברתיות. אבל במקרה זה אתה תמיד יכול ליצור חשבון מזויף ולעשות כרטיס SIM מיוחד, רק עבור אוהדים אוהבים כאלה.

יש עדיין מדה כי מתעקש על נשיאת חשפנית לאחר שינוי הבית. הם גם להיפטר מהם. ככלל, ישנם מספר תפוקות ממועדון הרצועה. רק תגיד לאורח שתשליך לחדר ההלבשה, ישנה את הבגדים ותחכה בו בכניסה הראשית לאחר 10 דקות. תן לו לעמוד שם, ואתה משאיר את הממסד דרך דלת המשרד.

בצריכה הורה בירה

לא רק חמדנים, אלא גם אורחים ערמומיים. כולם יודעים שהחשפנות מרוויחות באופן פעיל בצריכה, כי לקוחות אלה הורה להם משקאות. כמה גברים לוקחים כוס גדולה של בירה לילדה. מטבע הדברים, בעוד היא לא נותנת את זה, הנערה לא תוכל להזמין משהו אחר או לעזוב, כי רקדנית מחויבת לשבת עם האורח עד שהוא מטפל בזה. עבור חשפנות, זה קטסטרופה - כפי שאפשר לעשות כוס בירה.

אבל בנות באו עם הטריקים שלהם על לקוחות כאלה. לשתות יכול להיות בלתי מורגש על הרצפה, אם במוסד השטיח. זה גם לא אסור לשפוך בירה בסיר עם פרח או אגרטל דקורטיבי. העיקר הוא לעשות את זה באופן בלתי מורגש. אם מיומנויות הפיתוי שלך נמצאים ברמה טובה, אז אנחנו בנימוס לספר לאורח כי משקה זה אתה לא אוהב. אל תפחד להיראות גס, כי אתה לא צריך לעשות מה שאתה לא רוצה.

למרבה המזל, בברים רצועות רבים כבר שאל את השבב הזה, ולכן ניתן להזמין משקאות רקדנים רק עם דף מיוחד, ולא מהתפריט הכללי.

פוחתת ידיים או מתנהג לא מספיק

זה הדבר הכי לא נעים שיכול לקרות חשפנית. כמה גברים תחת פעולה של אלכוהול ואווירה מרגיעה לאבד את שליטה על עצמם ומתחילים ליצור דברים נוראים. אורח ממיס את ידיו או, גרוע מזה, כוחות למין.

במצב כזה, שלושה תפוקות: בריחה, הגנה עצמית או סיוע להגנה. לא משנה מה הרקדן לא, היא תהיה צודקת, שכן הלקוח הגסה בגסות את כללי שהייה במוסד. אל תפחד להיראות לא ידידותי ולא להקשיב לאיומים. פשוט לעשות הכל כדי להגן על עצמך מפני מעשיו.

סטרפנים עם האורחים חייבים להיות די קשים ומצבים סכסוכים רבים עשויים להתרחש על שינוי. חשוב לדעת איך להרוס בעיה אחת או אחרת עם ההפסדים הקטנים ביותר, כי המוסד לא רוצה לאבד לקוחות. מאידך גיסא, הרקדנים אינם מחויבים לסבול גסות ובשרירות מהגברים בעבודה, ולכן אתה צריך להגן על הזכויות שלך. תן רך אבל בהתמדה. אם זה לא מצליח להתמודד עם הלקוח בעייתי בעצמך, אז זה יהיה טוב יותר לעזרה מנהל או שומר.

Просмотров: 149 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar