23:41
דרכים נפוצות של מצלמת הונאה ואת השלטים שלהם

את האינטרנט דוגמנות כדור הוא מאוד רווחי ולכן יש קשקשים רבים, שרוצים להרוויח כסף על שירותי ביניים מיותרת או לקבל פליטת בנות חינם. אתה צריך לדעת איך התוקפים לעבוד ואיזה דיאגרמות הם משתמשים. לשקול את הסימנים העיקריים שאתה רוצה לרמות.

הירשם מספר 1. "אנחנו מזמינים אותך…"

בנות יפות ברשתות חברתיות מתקבלות לעתים קרובות בעבודה פרטית על עבודה. בתואנה של עובדים בנות סטודיו לכתוב נוכלים שרוצים להיות מרותך על שירותים מתווכים. לקבלת מידע נוסף על מצלמת האינטרנט של המעסיק, המודל מוזמן לשלם אספן עמלה, אם כי הפרטים של האולפן אינם חשאי, וזה יכול לכתוב אותם בחופשיות.

סוכנויות בדרך כלל במקום מודעות על אתרים פתוחים כדי למשוך כמועמדים רבים ככל האפשר. אין להם הגיוני לכתוב אלפי בנות במסרים פרטיים, כי זה ייקח יותר מדי זמן. ולכן, אם הצעת העבודה הלכה לרשת המקומית, יש צורך להתעלם ממנו, במיוחד אם אתה מבקש משהו מן הסף של משהו.

הירשם N ° 2. יציקה מקוונת

זה הונאה מעניינת מאוד. הנערה אומרת כי בעידן כזה, היא תהיה הליהוק באינטרנט, שם היא חייבת להפגין את כל כישוריהם. היא הזהירה אותה כי אתה צריך לנסות טוב מאוד ולארגן מראה אמיתי. תבנית האינטרנט היא 100% ובנקודה זו, מה שנקרא "יצוק" הקלטה משודרת באינטרנט באחד האתרים, אשר הבעלים של הפרופיל מקבל כסף. בסופו של דבר, הילדה אומרת שהם יתקשרו כאשר הם מחזיקים סקירה של כל המועמדים. באופן טבעי, אף אחד לא קורא אף אחד.

כך שורש רוזקטים על בנות וטיפשות. עם כזה "הליהוק המקוון", הם יכולים להוציא כמה חתיכות ביום. אז, ערמומי אנשים מרוויחים בגלל מודלים מצלמת מבלי לעשות מאמץ.

כניסה N ° 3. תשלום תעסוקה

אם אתם מוזמנים לשלם צילום לירות על עבודה על עבודה, כתובת באתר או בזמן נוח יותר, אתה צריך להתרחק מהמקום הזה. Studios בדרך כלל לספק את כל השירותים האלה בחינם, כי אותו חומרי הפגישה תמונה בסופו של דבר הם רכושם והם יכולים להשתמש בהם למטרות מסחריות. הדבר היחיד שהמעסיק יכול לבקש לשלם - לשכור חדר פליטות.

Sign N ° 4. עבודה ללא מסמכים

כאשר אתה נרשם על websitecam, אתה בוודאי צריך ניתוח דרכון. אם האולפן נמצא במכשיר לעבודה אומר שיהיה אפשרי לעבוד ללא מסמכים, זה צריך להתריע. סביר להניח, העבודה תתקיים תחת פרופיל זר, אשר יכול ליצור קשיים בייצור של כסף. צור קשר עם ארגון כזה אינו שווה את זה. דירות דיסקרטיות בחיפה

כניסה N ° 5. תשלום באמצעות PayPal

הרבה בנות סטודיו לשלם במזומן או להציע העברות מקוונות. אם אתה מובטח לשלם כסף באמצעות מערכת התשלום PayPal, אל תסכים לשתף פעולה עם ארגון זה. העובדה היא כי PayPal בלוקים העברות כסף כי הם איכשהו קשורים למצלמת האינטרנט. אתה לא תקבל את הכסף שלך ואת הממשל מרים ידיים ואומר שזה הבעיות שלך. במקביל, כנראה הם אפילו לא לשלוח לך משכורת כי זה דרך נוספת להתגרש תבניות אינטרנט.

כדי להיות ערני, אתה יכול בקלות למנוע את הבעיות של מעסיקים פוטנציאליים. כדי לא להיתפס על דברים נוכלים, להיות זהירים יותר וללמוד להבחין בין הצעות אמיתי שווא.

Просмотров: 161 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar