19:22
האם זה לא חוקי להיות מלווה

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כן או לא. זה תלוי במדינה ובחוקים בתוך המדינה.

במדינות מסוימות, זה לא חוקי להיות מלווה. עם זאת, במדינות אחרות זה לא חוקי להיות מלווה אך עדיין ישנם חוקים המסדירים את הענף וכיצד פועלים הליווי בתוכה. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-the-south.php

לא, זה לא חוקי להיות מלווה.

החוק אינו אוסר על זנות כל עוד היא נעשית באופן שאינו פוגע בסדר הציבורי או פוגע בהגינות. החוק אוסר רק על שידול במקומות ציבוריים, לנהל בית בושת, לחיות מרווחים מזנות של אדם אחר ולרכוש מישהו לזנות.

זה לא חוקי להיות מלווה, אבל זה לא חוקי לעשות דברים כמו זנות ושידול.

בארצות הברית, זנות אינה חוקית בכל המדינות מלבד נבדה. שידול לזונה הוא גם לא חוקי בכל המדינות. זה אומר שזה לא חוקי להיות מלווה כל עוד אתה לא משדל זונה או עוסק בפעילויות אחרות הקשורות למין.

החוק יכול להשתנות בהתאם למדינה בה אתה חי וסוג עבודת המין שבה אתה מעורב. לדוגמה, במדינות מסוימות יש חוקים שהופכים את זה לחוקי עבור מישהו להיות מלווה, אך עדיין מפלילים שידול או זנות.

יש הרבה תפיסות שגויות לגבי מה הם מלווים ומה הם עושים. האמת היא שהמונח ליווי מתייחס למי שמספק ליווי בתשלום. במילים אחרות, מלווים מספקים שירות לאנשים שרוצים לבלות איתם.

זה לא חוקי להיות מלווה באף מדינה או מדינה בעולם. עם זאת, זה יכול להיות בלתי חוקי להציע שירותי מין כמלווה. המשמעות היא שאם אדם מציע שירותי מין כמלווה, אזי ייתכן שהוא עובר על החוק באזור מגוריו ועליו להתייעץ עם עורך דין לפני שתמשיך.

חוקי הזנות משתנים ממדינה למדינה. להלן מדריך כללי לחלק מהחוקים בנושא זנות במדינות שונות:

בארצות הברית, זנות אינה חוקית בכל 50 המדינות.

בקנדה, זה חוקי לאנשים מעל גיל 18 למכור שירותי מין, אבל זה לא חוקי לכל אדם אחר לקנות אותם.

באוסטרליה, החוק משתנה לפי מדינה וטריטוריה. חלק מהמדינות ביטלו את עבודת המין בעוד שאחרות לא.

בצרפת, זה חוקי ומוסדר על ידי הממשלה, אבל רק אם אתה מעל גיל 18 ורשום בתור זונה במשטרה.

בגרמניה, זנות חוקית מאז 2002. היא גם מוסדרת על ידי הממשלה ומותר רק אם אתה מעל גיל 18 ורשום כזונה במשטרה.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. החוקים משתנים ממדינה למדינה. בארצות הברית, למשל, זנות אינה חוקית בכל המדינות פרט לנבאדה. עם זאת, לחוק יש הרבה חריגים ויכול להיות קשה לקבוע מהי זנות או שידול במצב מסוים.

במדינות רבות, זנות היא חוקית ומוסדרת אך עדיין יש חוקים המסדירים אותה. לדוגמה, בקנדה, זנות היא חוקית אך רק אנשים מסוימים רשאים לעשות זאת - כמו אלה שעובדים בבתי בושת או בסוכנויות ליווי וכאלה שעובדים באופן עצמאי עם אישור מהממשלה.

Просмотров: 93 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar