02:20
מה משרות פנויות במועדון משלבת צריכה

על מנת לשכור פחות עובדים, מעסיקים לעתים קרובות chitryat. אז הם לתלות משימות קלות על עובדים אחרים, אשר מאפשר להם לשמור על שכר. במועדונים ובברים עם גדות טובה, יש בדרך כלל שיעור נפרד עבור הצרכנים. משמעות הדבר היא כי חובות הנערה לא כוללים משהו, למעט תקשורת עם אורחים.

במוסדות, הבנות עוסקות לא רק בצריכה. לעתים קרובות הצעה זו משולבת עם משרות פנויות אחרות. אם אתה הולך לעבוד כמו צמצום, אז זה צריך להיות מוכן לזה. לשקול בפירוט יותר אילו חובות עדיין יכול לבצע בנות.

מֶלְצָרִית

המלצריות נמצאות בכל מוסד בידור. לעתים קרובות, חובות הנערות כוללות לא רק את השירות של השולחנות, אלא גם את הבילוי עם אורחים. גברים יכולים לבקש מהילדה במשך זמן רב כדי להפוך אותם לחברה. הפעם משולמת בנפרד. במקרה זה, האורחים חייבים לטפל במלצרית של קוקטייל או משהו מהתפריט.

הזמן כי בנות צריך לשבת עם אורחים, הוא מוסדר לחלוטין, כפי שהם חייבים להיות זמן להגשים את האחריות העיקרית שלהם. אם האורחים רוצים מלצרית לשבת איתם יותר, הם יכולים "לקנות" אותה כל הערב, משלמים למשמרת.

מְאָרַחַת

במשימה, המארחת כוללת פגישה של אורחים ומתמוססת על השולחנות. זוהי אחת ההודעות החשובות ביותר במוסד. בנות ליצור את האווירה הרצויה ולהתאים גברים לנוח טוב. לשוחח עם אורחים, מפלרטטת ופלרטט.

במוסדות רבים, מארחות עוסקות גם בצריכה. פנוי נקרא - מנחה על הצריכה. משמעות הדבר היא כי הילדה חייבת להפגין הראשון באורח, ישבתי לשולחן, למנות מלצרית, אבל רק אז להמשיך להגשמת התחייבויות של הצרכנים. זה הגיוני כי ישנם מספר מארחים במוסד להתבוננות כדי לקבל את ההזדמנות לשים לב לכל המבקרים.

חשפניות ורקדניות

הכל פשוט כאן: הנערה חשפנית ו go-go לא רק לבצע על הבמה, אבל גם מעת לעת לרדת אל האולם לאורחים. גברים לשלם טיפים טובים לבנות לבלות עם אותם ואת סדר קוקטיילים עבורם. עבור בנות, זה הוא הזדמנות מצוינת עבור רווחים נוספים, והמארחים של המוסדות בתורו שמור על משכורת לעובדים, שכן הם לא צריך גם לשכור consumature.

יש עוד פורמט. בר או מועדון יש צרכנים מלאים, אשר תפקידיהם כוללים גם אורחים רוקדים. אלה יכולים להיות פרטיים, הופעות על הבמה, ריקוד שולחן או ריקוד ב Pilon. הכל תלוי בכישרונות שיש לבנות. עבור צרכנים אלה לקבל תשלום נוסף בתוספת עצות נדיבות מאורחים.

לפעמים הכל מתוכנן הרבה יותר קל ומתוך זמן מה שמכונה הפסקות מוסיקליות מסודרות במוסד. זהה כשכל consumors להיכנס לאולם ומתחיל לרקוד בסגנון חופשי, הקהל ומושך גברים מאחורי השולחנות להעלות להם את מצב הרוח ואת השמחה. נערות ליווי בהרצליה

אמנים, דגמים, זמרים ואנימטורים

בהתאם בקנה מידה והתמחות של המוסד, זה יכול לעבוד אנשי בידור שונים. אלה הם זמרים, אנימטורים בחורות בבגדי נושאיות, ומודלים היוצרים קהל.לעתים קרובות החובות של עובדים אלה כוללים צריכה. זה די הגיוני, כי גברים רוצים לבלות עם יפהפיות מדהימות, והם מוכנים לכך כדי להרגיז.

התנאים פשוטים: אורחים קונים בנות קוקטיילים, ואלה ההפסקות בין האחריות העיקרית שלהם לתקשר עם המבקרים.

מה עוד יכול לצרכני

יש עוד כמה חובות נוספות שיש לך לעשות בנות מלבד הצריכה:

  • Takeaway ולהתחיל נרגילה עבור אורח. במוסדות רבים, המבקרים לא יכולים רק לשתות, אלא גם עשן. כדי לקדם באופן פעיל שירות נוסף, הממשל מושך לשוקח זה. מאז סוג של ילדה עם שופר מרתק.
  • פרסום מפלסטיק. לעתים קרובות לשחרר יש כמה שעות לפני תחילת המעמד המשמרת ברחוב ולהפיץ עלוני פרסום. תרגול זה מופץ בעיקר באסיה.
  • משחקי לוח וקריוקי. זה ניתן למצוא בדרום קוריאה. יש פורמט שונה במקצת. האורחים יושבים בחדרים מיוחדים - רמי. שם הם הולכים לחברות גדולות לשיר או לשחק על הדוכנים. על הצרכנים לקחת את ההשתתפות הפעילה למבקרים להיות כיף.
  • אם אתה הולך לעבוד כמו צמצום, אתה צריך להיות מוכן עבור חובות נוספות. אם אתה לא רוצה לעשות שום דבר אחר מאשר תקשורת עם האורחים, אתה צריך לבחור מקומות עם צריכה נקייה. כדי לעשות זאת, כדאי לבחור מועדוני עילית ומפעלים גדולים, שכן בעליהם יש מספיק כסף כדי לשכור אנשי נפרדים עבור כל סוג של אחריות.

    Просмотров: 562 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar