15:32
שיעורי ריקודי בטן

הריקוד, עם תנועותיו החושניות יכול להציע יתרונות בריאותיים נפשיים ופיזיים רבים.

סביר יותר שקוראים ישמרו יותר מידע, יתמקדו יותר ויהנו מכוח מוח טוב יותר כאשר הם לומדים את המוזיקה בצורה מהנה וטבעי.

רקדניות בטן משתמשות בכל הגוף שלהן כשהן רוקדות. ... זה יכול להיות נהדר עבור ההרגל להתרכז במה שאתה עושה, על ידי הפיכתה לפעילות גופנית יותר מאשר רק מנטלית. ... דרך חדשה וחדשנית לבטא רגשות ומחשבות היא מועילה כי היא אתגרה אותך בדרך חדשה.

המטרה העיקרית של שיעורי ריקודי בטן היא לשמור על מיינדפולנס על המוח שלך בכל עת, שכן מחקרים מראים שפשוט להיות מודע יעזור לשפר את האינטליגנציה על ידי הבנת מטרות ברורות יותר ומיקוד! השמחה הוכיחה גם שיש מתאם חיובי עם משרות עם רווחים גבוהים יותר, אז אולי נטילת 4 אחר הצהריים של ריקודי בטן יכולה להיות הכרטיס שלך לחיזוק הקריירה?

רקדניות בטן צריכות ללכת לאן שאתה רוצה ללכת

אם סטודנט במכללה מחפש שיעורי ריקוד לקחת בזמן שהם חיים בקמפוס, הם יכולים למצוא שיעורי ריקודי בטן הנלמדים על ידי אנשי מקצוע או חובבים.

שותפויות: שותפות אחת לדוגמא היא Pathway Dance ו- Sara Avanti Fine Art Bely Dance Studio ששיתפו פעולה כדי להביא לרקדנים ולמעריצים מכל הרמות מקום של תמיכה חברתית ושמיעת מוזיקה. שניהם מציעים שיעורי ריקודי בטן במרכז העיר בולטימור. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/

בכמה שותפויות אחרות יש אוכלוסיות סטודנטים שמלמדות זו את זו מורכבות של ריקודי בטן, שאולי לא ניתן למצוא באמצעות ספרי לימוד, מדריכים ביוטיוב או דפי ריקוד בפייסבוק. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בירושלים/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

אתר אינטרנט זה מספק מידע על שיעורי ריקודי בטן, ההיסטוריה שלו ורקדניות בטן מפורסמות.

ריקודי בטן הוא סגנון ריקוד מסורתי באפריקה ובמזרח התיכון עם מאות שנים של משמעות תרבותית ומשמעות היסטורית. ריקודי בטן הם צורה יפה, אך טכנית מאוד של אמנות. ראשית, לוקח שנים לפתח את כוח השרירים, הגמישות, הקואורדינציה והסיבולת הנדרשת כדי לצאת לדרך. זה גם דורש הבנה של התרבות המסורתית מהאזורים שבהם היא נוצרה לפני שניתן להתחיל בהוראה.

Просмотров: 58 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar