16:06
סקס אוראלי מושלם: למעלה 6 טיפים כדי לספק את הגברת

סקס אוראלי - האמנות הגדולה ביותר הדורשת מיומנויות והבנה מלאה של הגוף של הגוף בת זוג. כמעט כל הגברים מעוניינים איך לשמח את הגברת שלך בעל פה. הכל כבר מזמן ידוע כי יש כל כך הרבה תכונות, אבל כמה טיפים יעזרו ללמוד על התרגשות נקבה, גם על, אילו נקודות צריך, בסופו של דבר, לרשום, כך שהוא רואה אותך אל אלוהים kunlingus. המועצות הבאות חולקו על ידי Güdduj Jess, Tropepture מין ופסיכולוג באדם אחד. לקחת עלה ולטפל, ה להתחיל לעשות הערות.

התוכן של המאמר

אני לא ממהר 2 להשתמש חומר סיכה 3 לעשות יניקה 4 אל תשכח גירוי ידני 5 להתמקד על הדגדגן 6 מבחן כפי שכולם מובנים, תנוחות חדשות

אל תמהר

אבל זה הקבלה, בסופו של דבר, מומלץ לעשות כאשר הוא לא, בסופו של דבר, רואה את הפנים שלך. אחרי הכל, נרחב גילוי של הפה הנדרש עבור קבלת פנים זו נראה לא מאוד ארוטי או אפילו דוחה.הדגדגן הוא יותר כמו חלק של סנטרי של מערכת המין הנשית.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה נפשית לא קל. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יקצה את הרמה ויאוסף חברה מצוינת.

לא עבור כל מי שאינו סוד הוא לכן הוא צריך לתת לספק, על השביל של גבירותיו האהובות.

השתמש בכריכה 2

קח את טפטוף סיכה ולחץ במרכזו דַגדְגָן. אתה יכול מאוחר יותר מאשר לדבר עם תנועות מעגלים לפי שפה, ביצוע להתמקד שאתה אוהב את זה ככה. כולם בידי הדמיון והדמיון שלך. ב סיכה מנוסה ביותר יכול להיות הכרחי בשביל הכיף.

לעשות יניקה 3

נשים מנוסות, מתרגלי מין אוראלי עם הבחור שלהם יודע כי הבריאה של חלל עם לוקח חבר בפה תורם זרם של דם, ולכן הוא מספק חזק הנאה. הם גם דברים ועם אברי המין הנשי. נסה, זה הפך, לפעול את הפה שלך, כמו כוס היניקה כאשר לספק אותו בעל פה.

באופן כללי, רגשות ו שיטות אספקת הנאה, מין אוראלי אינו מחולק לגבר גְבֶרֶת. איברי המין, בסופו של דבר, שונים רק כמו הטופס. תוכן שווה ערך.תהליך קבלת הנאה הוא, בהתחלה, הרפיה. "אם ממהר לקרוא בתנועות שלך, השותף בתת מודע, בסופו של דבר, זה מרגיש את זה, זה לא יכול להירגע ולהתנועע כדי לקבל הנאה" - אומר ד"ר ג'ס. "פשוט לכבות את המהומה של העולם החיצון, ולתת את השותף בדיוק כל כך הרבה זמן כפי שהוא צריך". אנחנו צריכים לציין מה חצי השני מתנהג, להתמקד בכך, ולא אבל את הזמן שאתה בילה על המאיכות של איברי המין שלה.זה, השולחן יכול להיות חלק הקדמה שלך.

אל תשכח גירוי ידני 4

עכשיו זה לא רק על עיסוי חלקי של הדגדגן, אבל על ההכללה בתהליך של כל כף היד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

שים את ליון על הפביס שלה, כאילו מכסה את כל האזור האינטימי, לחץ על היד בחוזקה ולהעביר אותו לרוח, ומאוחר יותר למטה. "כנראה, אז אף אחד אחר לא עיסה את הנרתיק שלה. חידוש במיטה הוא הרבה נפלא "- אומר מטפל מין.

להתמקד על הדגדגן 5

"עבור המשמר הגברת - זה אותו דבר שראש הפין לגברים. הוא מבקש overestimated תשומת לב במהלך כל אחד כמו מגע מיני הנהיג. רוב הגברות אינן מסוגלות קבל אורגזמות בנרתיק, אבל גירוי של הדגדגן הוא כמעט 100% מספק אורגזמה "- אישר את Hurdula.

השתמש בט"ח השפה לבסוף להודיע ​​לה הדגדגן שלה, איך אנחנו תמיד מדברים איתך, תנועות נעימות בשלבים המוקדמים Preludes, גם להשתמש השפתיים שלך ולחץ על הלחיים הצמיחה. זֶה יש, אתה חייב להשתמש כל הפנים במהלך גירוי אוראלי.

עקוב אחר תנוחות חדשות 6

האויב של מין טוב הוא שכיח וחיזוי. זה גם, לשים את זה בעדינות, חששות ומין אוראלי.

לספק חלומות אישיים בישראל רק כאשר אתה מודל מדהים בלארוס. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריך" ביחסים עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ -2,200 יורו.

אתה יכול להשתמש כל כך הרבה תנוחות, ולא רק מסורתי כאשר היא שוכבת על הגב, ואתה שם את הראש בין הרגליים.

אתה יכול לבקש ממנה לקום על ארבע, לשכב "כוכבית", כך שהיא ישבה אל הפנים שלך וחבורה של כל מיני אפשרויות. באופן כללי, להשתמש בכל הפנטזיות שלך!

Просмотров: 8041 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar